Hurt's




dah pukul 11.25 malam . aku masih tak tidur . nangis lagi . :)
tadi dia telefon . tu pun kejap je . busynya awakk .
bila saya hantar mesej suruh tel, awak tanya ada ape .
saya nak bagitau awak , saya tak boleh kalau tak cakap dengan awak .
dan tadi , awak letak tak ucap LOVE YOU pun kat saya .
sumpah , saya tunggu perkataan tu .
kadang-2 , saya terfikir , saya je ke yang gila bayang kat sini ?
awak ?
awak lupakan saya ?
kenapa awak jadi macamni .
awak malu ke nak ucap <3 you depan kawan-2 awak tuu ?
tu lah cinta awak .
jujur , saya menangis .
awak fikir tak keadaan saya kat sini ?
tiap-2 malam teringatkan awak tapi awak pernah tak nak tenangkan hati ni .
saya menangis pun awak gelak ,
lucu sangat .


thanks a lot 

Do LIKE Do COMMENT

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/