Saya Sayang Awak




Saya sayang awak :)
kenapa ?

  • awak dah berubah jadi yang lebih baik . maybe dulu awak lain , tapi sekarang awak adalah yang terbaik untuk saya 
  • awak dah tak gatal . hehe , ye , dulu semua perempuan awak layan . sedihnyaa :(
  • sebab awak suka panggil saya Mushukk :')
  • dulu, takde sikit pun cinta untuk saya kan ? sekarang , hati awak saya dah tawan .
awak romantik sangat !

tapi , saya tengah tunggu
  • awak pandai pujuk saya :'(
  • awak dah tak kasar lagi

saya tak nak
  • awak jatuh hati kat perempuan lain nanti :(
  • awak lupakan saya bila jauhh .
awak tak msg saya.
saya tak tau apa akan terjadi .
Dan saya pasti tu akan berlaku :'(


saya akan rindukan awak
awak-2 , tadi , saya tempah kotak pensel . saya buad nama saya Faten dan nama awak sebelah lagi Fizie .
nanti kat sekolah , saya akan selalu tringatkan awak lepas tengok nama tu .
awak akan jadi semangat untuk saya belajar .
terima kasih awak HF .





Do LIKE Do COMMENT

No comments: