Hello Pagi


Hello people , weh , weh ,weh semua orang kampung !  hujan lah kat luar. sejuk gila . alang-alang hujan , kenapa lah kau tak study Faten ?
Hm , aku kena menikmati cuti ni dengan perkara yang berfaedah guys , yeah , dekatkan diri aku dengan blog . aww :/
okay , jujur , aku memang tak pernah sentuh buku cuti ni . orang cakap kan " cuti , cutilah , sekolah , sekolahlah " I am right sayang ?  gedik je lebih wahai kau manusia .

ouh , orang lain masih menikmati tidur mereka . ada yang selimut tebal 900 inci , ada yang berpeluk-pelukan , chill okay .  itu adalah tokok tambah semata-mata yea .
aku ?
menggeletar kesejukkan macam mayat hidup :/
huhu . hm , anyway , semalam kan , semalam ... semalam kannnn , hm semalam kannnnn aku tidur sambil dengar lagu ni , sumpah , cair weh dengar lagu ni .  terlalu best bagi aku .
thanks God aku jumpa this song bebeh ! like bebeh ! weweeee
alamak , kegilaan kau sudah melanda Faten .
checked it out .
Bye .



Do LIKE Do COMMENT

No comments: