Aku adalah aku




Heyy girls dan boys . okayy aku tahu tajuk kat atas tu tajuk durjana semata-mata. tapi ada aku kesah. no lha! aku adalah aku. aku bukan superman, ultraman, batman ataupun cicakman. dan lebih power aku adalah superwoman! Kenapa aku gelarkan diri aku superwoman? apa yang ada pada diri aku sekarang, itulah yang menjadikan aku sebagai superwoman.




Terima kasih sebab selalu bersama aku. aku sayang korang ketat2.






Aku tidak mengharapkan untuk jadi anybody else tapi aku lebih mengharapkan akulah yang terbaik dari orang lain. bukan bermaksud untuk sombong semata-mata. tapi itulah yang aku boleh pegang sebagai kata semangat.

Aku suka kehidupan sekarang. aku bahagia bersama keluarga sekarang dan aku jugak berharap agar semuanya masih bahagia macam aku :/



thanks for support me :/



Sape cakap aku tak happy sekarang. Buktinya aku masih ada keluarga yang caring, loving dan bla bla bla.

Aku tak cemburu tengok orang yang masih dapat kasih sayang ibu dan ayah. tapi aku lebih berharap apa yang aku ada sekarang adalah something yang terlalu istimewa.

Mungkin hidup aku susah berbanding korang yang membesar gedeyybokk  disamping keluarga. tapi kehidupan bersama nenek aku dah cukup buatkan aku bahagia.
for you grandmother you are the best people that I have.
kenapa aku cakap cemmgitu ?

first. walaupun aku ni tak dapat kasih sayang dari ibubapa tapi dia lah yang berikan aku 1001 cinta dan sayang dia kat aku . kenapa aku perlu jelous dengan orang lain lagi ?

second. dia berikan semua yang aku nak.
korang ada ?









LUNA colour pencil yang aku menangis berlagu mintak nak beli 




Masa aku umur 6 tahun, aku lah si pembawa nasi untuk kakak dan jugak sepupu kat kantin sekolah. Diorang tak nak beli kat kantin sebab diorang cakap nasi yang nenek aku buat lagi sedap dan, hm dan, dannn..... tak kena pakai duit ! *membodekk je lebeyy. bawak nasi  dan jalan terkinjal- koinjal  *typing error
pegang tangan nenek aku sambil menjerit "jual-jual! sape tak beli aku sepak kangg!"
okay , itu hanyalah tokok tambah macam dalam sejarah semata-mata.


Aku kannnnnn
 ada kelab yang sporting gituu.Aww!
Sri Wangsa Dance Group.
weh. weh. korang ! LOVE U !



credit to Jiwa sepi .

Everythings make me smile and be a strong girls .
Terima kasih semua jugak Mr. HF.












memorable time,
                                     Fatenfatihah95




 


Do LIKE Do COMMENT

No comments: